/ E



En ganska gammal video från i vintras. Men iaf, det är jag Tobbe Ebba Titti och Måns tror jag som spelar trummor och har skit kul.. :)


Också en gammal video, från någon av alla Nolektioner i sal60 (specsalen). Mycket vi gör på lektionerna ju! :D


Appråpå ingenting, eller jo. Jag hittade en bild på min handled (?) där det står:  Domor<3Lilleris. Hahah, hur töntiga är inte jag och Titti. Allefall, hon är Domor och jag är Lilleris. Anledningen till dessa namn är att våra favoritnamn tillsammans är Doris och Lillemor, och om man kastar bokstäverna hullerombuller så blir det Domor och Lilleris. Jag valde Lilleris för det lät gulligast :'D.

Puttenuttigt då :')

Men gud, låter som om vi är tre år eller nåt.. Jaja, lite kul måste man väl ändå ha? Nu ska jag stänga av datan och försöka sova.. Har vart uppe sent varje kväll nu, och eftersom jag ska till Titti tidigt imorgon måste jag vakna tidigt. Smart där ;D.

Men ha en fortsatt trevlig kväll så lovar jag att skriva innan jag går till Domor :D
Puss på nosen ;$

Tidigare kommentarer :)
Namn: Madelene - Malle

Lilleris var ju sött ju! haha



Hoppas du haft en bra dag?





www.mallesplace.blogg.se



Bloggen om en helgalen, småländsk 17åring med stort foto intresse.

Designar och syr egna kläder, kolla in och kommentera!

Skriver om mitt liv som en NORMAL 17åring.



see ya!

www.mallesplace.blogg.se

2009-06-21 @ 23:53:42
BLOGG: http://ww.mallesplace.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0