/ E

Förlåt, jag hann inte med bilderna.. Men ni får dom imorgon eller nåt, hähä.

Nu sitter jag i min säng, har duschat, ätit middag och städat mitt rum. Vad ska jag göra nu då?
Haha, snacka om att bli uttråkad fort.. !

Imorgon så ska jag vara med Titti som kommer till ödelandet i ingenstans! Sen på kvällen ska vi ju eventuellt tälta, det blir ju skoj?  Jag vägrar däremot ställa mig och leta efter ett tält, så jag tänkte att vi kan ta ett partytält och sätta väggar på det! Det blir ju som ett litet hus, och jag tror att vi ska tälta på min baksida så då blire ju internet ute =) Så vi kan skriva massor!

Ska lägga in mera bilder och mera videos. Det blir ju roligare för er att läsa då :)
Nu ska jag fota mitt rum så ni får se hur fint det är..

Brb, puss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0