/ E

Godmorgon, eller kanske god eftermiddag nu.. Eller äcklig kanske? Nja, vi nöjer oss med - hej!

Jag har varit vaken sen sisådär 11 tror jag. Åt frukost och sen gick jag ut med min hund... Inte mycket mera som har hänt faktiskt, inte mycket mera som kommer att hända idag heller. Titti är ju hos sin pappa, btw hon kommer hem till mig imorgon! YES!

Så imorgon ska vi tälta, om det inte är spöregn. Så det blir ju megakul, frågan är bara vart man ska tälta..?
Yeayea, det löser sig. Hoppas jag, haha. Jag ska väl ner i förrådet och leta upp ett tält, ett heelt tält. Good luck!
Annars kanske Titti har ett tält, kan fråga henne ju! :)

Men annars idag ska jag ner till favvan, (tråkiga nyheter hon hade inte ett tält..) iaf, ska lämna tillbaka filmerna som vi hyrde igår. Kulkul! Nat..

Nu ska jag gå och göra någonting.. Typ duscha, men fortsätta att kommentera. Det är kul!


Måste ju bara lägga in denna urcoola bild. Manfred har tagit den, det vra när vi var funktionärer på ip, så jävla balla!

puss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0