/ E

Dålig uppdatering idag, men nu är vi igång igen!
Jag ska straax sova, ska bara berätta vad som har hänt denna roliga kväll.

Vi åt middag, typ kött ris och sallad =) sen gick jag och Martin till favvan och hyrde film, det blev dels Stepbrothers och Quantom of Solace.
Så gick vi hem, jag kollade på Stepbrothers med mamma pappa Sara och Markus. Har ju sett den på bio förut, men den är så bra! =)
Sen när den var klar, vid halv elva ungefära så gick alla och la sig. Eller alla utom jag och pappa... Vi kollade på bondfilmen, den var ganska rörig.. Fattade inte spec mycket, menmen. Den slutade för en stund sen och nu ska jag sova :)

Skriver mera imorgon, ppuss på er!


There you have it!

Tidigare kommentarer :)
Namn: .

Kan inte ni alla tre visa hur ett hus/rum ser ut? Det vore jätte kul!

2009-06-21 @ 12:06:57

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0