/ E

Historien bakom TEC

Fick en kommentar i ett inlägg om att någon ville veta hur jag Titti och Clara blev vänner och skapade våran blogg.

Jo, jag och Clara började umgås redan i mitten av 4an. Men Titti bytte till våran skolan i 5an och då bytte hon till C. När vi började i trå, var det mest jag Clara och Erica som umgicks. Titti gick på samma spanska grupp som oss, och efter ett tag blev vårat umgänge större. Vi var hela 7 personer som umgicks jämt och ständigt! Men nu lite senare tider så har vi glidigt isär och det är mest jag Clara och Titti som umgås på egen hand :)

Historien bakom våran blogg, hmm..
Både jag och Clara har ju bloggat på egen hand. Men det var när vi arbetade hemma hos mig med ett soprojekt, kallat Demokratien. BTW SOM VI FICK MVG PÅ! Haha,  men vi gjorde verkligen allt förutom att arbeta. Så ville jag att vi skulle skaffa en blogg. Först gjorde vi http://kkoolingarna.blogg.se  Men efter ett tag insåg vi att det inte gick att ha det namnet, eftersom vi hade inga besökare för att vi skämdes över namnet. Men nu, har snart bloggat i 4 månader tror jag. Och det går väldans mycket framåt..

Men tjejer och killar, fortsätt att kommentera! Det är sjukt kul :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0