/ E


Tjuvläste i Tittis utkast att hon ska göra en lista om saker som ni inte visste om henne, så jag gör en jag me :)


- Jag är halvfinsk
- Har 3 syskon, (19,17,11)
- Jag har en hund :)
- Bor i ett trevåningshus i Åkersberga
- Jag har dyslexsi
- Har bara känt Titti sen sexan alltså typ 3 år,
- Har känt Clara sen 4an, typ 5 år.
- De vänner jag har haft längst är Erica, Manfred och Joel. 11år,
- Har väldigt svårt att lita på folk
- Är blyg
- Jag är ungefär 175cm lång
- Har inte min naturliga hårfärg
- Jag är gudmor, haha..


Jaa, det var lite mera.. Har massor mera, men kan skriva i mer sen :)

( *Min mamma är finsk. *Mina syskon heter Joakim, Martin och Sara. *Min hund heter Jackie och är en vit Jack russel terrier. *Mitt hus har 3 våningar + vind. *Har allvarligt talat dyslexsi, insett det nu.* Titti jag och Clara har inte känt varann så länge. *Träffade mina första nuvarande vänner på kyrkis. *Allmänt bara. *Är blyg och har alltid varit. *Är mot de blonda hållet typ egentligen. *Min gudson heter Jakob och är 2 år :))

Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

har du inte kaniner oxå?

2009-06-18 @ 07:09:43
Namn: Elin

visste inte att din mamma e finsk :O men so man säger, man lär sej nåt nytt varje dag xD

2009-06-18 @ 22:21:14

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0