/ E

Aaah, nu vet ni ju hur jag var som fjortis. Jag var inte "dricka, röka och kröka" typen, utan mer fjortis på sättet, hade hur mycket smink som helst. USCH!

Ja, nu sitter jag iaf och är hungrig :/   papi och Martin håller på att laga mat, vet inte vad men det luktar gott :)
Det enda jag har ätit idag var bullarna vid kanalen, inte bra.. Fan jag måste äta upp mig lite, håller på att gå under..

Ikväll mina damer och herrar,
nej men ikväll ska ska jag vara med Titti efter hon har ätit, vi ska vara med Mifrid och träffa Erica =)
Naajsie eller vaad? Haha, jätte kul ju!

Nu ska jag gå och plocka ut min kaka som jag har i ugnen. Skriver nog snart igen, busigt ju!
Ciaaao!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0