Dagen efter...

Jaa, jag skrev ju snabbt ett inlägg att jag skulle iväg ner till Röllingby och se min bror springa ut. Det gjorde jag också =)
Vi kom ner till sporthallen typ halv, då såg vi alla studenter komma på ett led mot sporthallen. Så gick dom in där, sen efter ungefär en kvart kom första klassen. (spis?) haha, men efter den kom Joakims klass ut, BP06.

Det tog ett tag innan han hittade oss, men tillslut gjorde han det. Och så fick han massa saker runt halsen. Typ blommor, nallar och champange. Men sen sprang han iväg till sitt flak och vi åkte hem. När vi kom hem så¨åt vi mat och så, hade jätte kul!
Hoppas att du fick en bra studentdag, Joakim. Det förtjänar du =)


Mamma Stefan och jag med Jockes skylt.

Jockes klass BP06

Joakim och hans skylt

Deras flak

There they come!



Väl hemma igen, dränkt med öl.


Ja,

Nu när mna har fixat i flera veckor, så är det över :o
Menmen, nu ska jag äta lite frukost.

Puss / Emmmaa

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0