/ C - spanien

jaha clara här
eftersom mitt namn inte nämn någonstans på hela bloggen ,
 inte i ett enda inlägg som visas just nu va jag tvungen att skriv lite.

jag är i spanien idag hade vi 40 grader och solen brände sönder.
jag är helt röd påaxlar och runt halsen typ . men men det får man överleva .

imorn är det då midsommar , det är värsta firandet med alla svenskar
 men vi orkar inte gå dit så jag mamma och pappa ska åka och äta fin middag.
men först ska vi sola typ hela dagen , det är super väder och super varmt i båda luft och vatten :)

nu ska jag kolla klart på filmen me föräldrarna .
ha det bra

jag förra året i spanien.

/clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0