/ c- rapport från utlandet

clara häär:D som ni vet är jag i soliga spanien idag på stranden var det över 50 grader, låg i vattnet typ hela tiden men guud va underbart skönt.

aa emma och titti verkar ju ha kul hemma i sverige men kul har vi här ochkså jag har ju min kompis som heter fanny och vi är med varann varje dag. idag gick vi på promenad på stranden typ 6 gånger eller nåt för de låg en assssssssssss snygg guy där OMG jag döör ! och sen har vi fannys granne som är ungefär 25 och spansk och han är gudomligt snygg man typ dööör !

sen har vi då träffat två killar som vi träffade förra året , konrad och robin´heter dom , jag vet konrads namn är taaaard men har är rolig asom han är och i förrgår bröt han benet när har snubbla på en boll, faaaail ! men men han behöver bara gips 3 veckor och ska typ vara här 2 månader eller nåt .

ikväll ska mina föräldrar iväg och kolla på något så då blire ungefär så här:
ca.18.30 - middag med föräldrarna
ca.19.00 - hem till fanny och vänta på henne
ca. 20.00 - gå tillbaka med till mig med chps och allt och kolla film
ca. 22.00(beror på när filmen är slut) - ut och träffa alla.
ca. 01.00  - hem

imorgon ska vi till stranden som vanligt och då blire nog lite volleyboll och prata lite me snyggingen från norge.

jag har massa bilder på när vi är ute och sådant men jag hittar inte min kamera :( den kommer nog från

hare bra / clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0