/ C

då va jag här igen . igår kväll var vi ute och hängde som vanligt vi stötte på jobin och konrad och jobin va ju inte riktigt nykter hehe .. men efter vi mött dom drog vi vidare och åkte och lämna viktors cykel för vi va så snälla för ha orkade inte cykla hem den. när vi kommer tillbaka till " bargatan " såkallad. hittar vi våra snygg norrmän . vi sitter typ hela natten och pratar med dom vid stranden , mysigt.. vi bästmmer att vi ska ha strandparty typ fannys sista kväll ( hon åker dagen innan mig ) så hoppas de blir bra.

idag har vi badat och solat som vanligt och bara chillat på stranden hela dagen . men när jag skulle gå upp på en restaurang för att köpa en sallad blir jag bjuden på sangria . och jag säger " no no no ".

ikväll blir det en tur till torre med fanny och köpa glass och hälsa på söööta glasskillen. sen får vi se vilka vi stöter på.

vad ahr ni gjort idag ?
vad händer  i kväll?
 
12 dagar kvar tills jag är hemma

såhär brun är jag efter 11 dagar i solen

clara orkar inte gå längre

clara har tråkigt medans hon väntar på alla

P.S. : emma smsa mig igår och mitt svar är : SAKANAR DIG OCH BÄSTABÄSTABÄSTAVÄN !!!!!!!!
love clara

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0