/ C.

tjjoooho clara hära och jag tänkte väl tt jag mmåste blogga en gång innan jag åker t spanien imorn , det här blir nog sista gången jag e nne på datan i sverige för jag ska packa ner datan är som helst . självklart ska datan me:)
hoppas ni får bättre väder i sverige än va det varit , fint väder ska jag ha  alla fall :)

bilder



så här kommer jag bo .


stranden


stranden "bakifrån"


om ni ser de grön till vänster, det är våra parasoll


stranden fast längre en bit bort

 kram /c




Tidigare kommentarer :)
Namn: Berta

Ser ju bergis skittråkigt ut...hoppas att det regnar i spanien och att vi får all sol i sverige.

2009-06-16 @ 22:10:43
Namn: Berta

Ser ju bergis skittråkigt ut, hoppas att det regnar i spanien och att vi får all sol i sverige.

2009-06-16 @ 22:12:31

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0