/ T - wow, va uselt

Är det enda jag har att säga om våran sorgligt dåliga uppdatering är rubriken.
Ledsen för det, jag ska försöka göra något åt det, och så får vi se hur det går.

Ännu mer ledsen för att ni icke får några bilder eftersom jag är dålig nog att ta med fel sladd till pappa. Som jag sa förut. Men imorn ska jag till mamma och då får jag lov att leta upp den rätte.

Jahapp, vad har jag gjort då? Varit med tvillingarna för det mesta, vi såg på Semi-pro igårkväll, den var mindre bra. Eller lite sådär kanske.  Idag var vi även på willys, och vid kanalen och grejer.
Idag kväll, ja, nyss alltså, så kom Emma och Clara hit och vi såg på världens sämsta film som otroligt nog har lyckats bli släppt på dvd, men det var ju i för sig Paris Hilton i huvudrollen, med pengar som hon kan man ju faktiskt muta folk.
Jag kommer inte ihåg mycket mer jag gjort. Men sen så brukar ju folk ofta jämföra mitt minne med en guldfisks.


Remember folks, be happy!
And that is my Teddybear!

Sist men inte minst:
Goodnight everybody!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0