/ T - Vår busschaufför, han är en man med dött humör

Jag antar att dom flesta blir lite nyfikna av rubriken (det borde ni i alla fall bli) så jag får väl lov att berätta.

Jag Clara och Moni möttes i centrum, hade ingenting att göra, så vi bestämde oss för att åka ett varv med bussen (runt skärgårdstad).
Så vi åker hela varvet och gör ingenting speciellt, men sen så när vi landar på stationen igen så öppnas inte dörrarna och busschauffören säger åt oss att gå ut där fram.
När vi går ut så säger han högt och med ilsken röst
"Man får inte åka runt sådär som ni gör! Jag kan anmäla er! Ni åker inte med mig igen! Eller åtminstone inte mer denna vecka!!"
Vi försöker hålla oss för skratt, och blir såklart chockade.
Moni säger "Men vi har ju betalat! Klart man får!"
Han "Nej jag är busschaufför! Jag vet reglerna och det får ni inte!"
Moni "Jag känner tre busschaufförer så jag ska fan fråga dom!"
Han "A gör det!"
Hon "JA DET SKA JAG!"
Och vi går därifrån och skrattar högt. 
Han borde skaffa ett jobb som bringar honom mer nöje. Busschaufförkarriären verkar inte vara något för den mannen.

Blev inga bilder tagna ikväll tråkigt nog, men här är två bilder på mig och moni förra sommarlovet!
Häftigt... :)



Vad jag ser busig ut på första bilden (?) Hahah...
Jag har även en mycket ren spegel.

Nu är det twilight time, den är inte riktigt utläst, men ge mig en halvtimme eller nåt bara! :D

Vidare på nya äventyr...
Puss!


 


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0