/ T - Tusen bilder säger mer än en miljon ord


Inleder bomben med den snyggaste bilden av dom alla.
Vinbär.


När jag var med tvillingarna så blev mitt hår misshandlat. Eller tvärtom. Hade bara en så klockren min på något skumt sätt och vis.


Resultat. Nice, höhö.


Oj, coola...

Nu kommer 5 tips på användning av hushållspapper (Haha):


Skärp.


Fotlänk.


Halsband.


Armband.


Hårband.


Emma goes blond och Clara goes frisör.


Vi ville inte utsätta mitt golv för hårfärg.


Mitt självporträtt. Jag hade faktiskt pennan i munnen. (Som om det gjorde någon skillnad egentligen...)


Dagen efter.


Säga att Clara storbölade när vi kollade på I taket lyser stjärnorna är en stooooor underdrift.

ENJOY FÖFAN. :D
& PUSS!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0