/ T - Positivt

Ikväll blir det troligtvis en hel del bloggande eftersom det inte känns speciellt kul att gå ut eftersom ingen är hemma.
Sorligt nog.
Wow, vilken deppig dag.
:D?

Åh, yeeeaj, pappa och syster ska kolla på Pulp fiction?
Där rök mina tvchanser, om jag inte går ner till mitt rum, men det känns bara ännu deppigare och sitta där helt själv?
Det blir till att störa dom så mycket som möjligt. :D

Emma är nämligen hos sina kusiner och Clara vet jag inte vad hon har för sig, men å andra sidan så är det ju som sagt ingen annan hemma.
Men snart så... Typ.
Aja.

Nu ska jag kolla igenom alla mina videor från mobilen, så om ett tag kommer troligtvis några roliga videosar in! :D
Tålamod kära vänner!
Haha.


Blåbärspaj som min bror har tillverkat på datorn.
Sitter nämligen vid hans dator så har bara hans bilder haha.
Häftigt.

Vilket påminner mig om en sak jag bara måste berätta eftersom det faktiskt är ganska roligt:
Jag och Emma satt på Nolektionen när våran lärare började prata om sjöbris, jag försöker vara rolig och säger
"Haha, sjöns rätt i samhället!" Men insåg att det blir ju isåfall sjö barnens rätt i samhället.
Då säger Emma "Blåbärsris! Blåbärns rätt i samhället!"
Jag "Euuuu, ofta det finns blåbärsris? Fyfan va äckligt!"
Emma "Vadå? Blåbärsris är ju sånt där som blåbären sitter på?"
Båda börjar då asgarva. (Jag trodde ju att det var ris med blåbärssmak. Kan ni förstå att jag tyckte det lät äckligt?)


Nu ska jag ladda upp videos från min mobil, ha det bra så länge!
Puss så länge också! :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0