/ T - oups

Superdålig uppdatering vilket vi ber om ursäkt om,
men nu är det så att det har varit så mycket i mitt huvud att jag inte ens suttit vid datorn.
Jag är hos farsguben nu och jag tog med fel kamerasladd. Smart idiot.
Så alltså har jag inga bilder att lägga in från Gotland, kryssningen eller något annat.
Men ska till mamma någon dag så småningom, måste hämta packning och grejer (och kamerasladden!), ska bo hos pappa i minst två veckor framöver eftersom han har semester.
You know, "en bild säger mer än tusen ord".
Så nu vet ni hur läget ligger till!
Och varför detta inlägg är totalt tomt på bilder.


Ps. Jag har läst ut alla fyra twilightböcker.
Fast den absolut sista kommer i September, gissa vem som ska sova utanför någon bokaffär?
Och gissa vem som kommer läsa om dom andra twilightböckerna tills dess?
Och gissa vem som absolut ska gå på biopremiären av New moon?
Jag.
Åhja, jag är värsta sortens tönt!

Hare bra tills vi hörs igen!
& Puss typ!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0