/ T - Otursförföljning och grejer

Den här kvällen har verkligen sniglat sig fram.
Ungefär som dagarna före julafton.
Hm, konstig jämförelse.

Jag och Emma skulle träffat Oskar och hans kompisar, men han har tydligen inte ens kommit hem än. Och eftersom jag är på andra sidan Åkersberga (och det är faktiskt ett helt bussbyte bort) så ska jag vara ärlig och säga att det troligtvis inte kommer bli av. Tråkigt nog.

Jag sa ju också att jag skulle lägga upp roliga videosar, men guess what?
Det funkade inte!

Är jag förvånad? Nej, jag är alldeles för van vid att ha otur för att bli förvånad fortfarande.
Men jag ska försöka få igång det, typ genom att starta om datorn och andra superkomplicerade grejer som bara jag kan göra.
Duktig idiot.

Medan så kan ni få se min rosa slinga jag hade för några dagar sen, fast mitt var ju ingenting i jämförelse med Emma och Clara, dom var rosahåriga på riktigt.
Men rosa hår kanske är något för mig...

HAHA
Håret ser sådär lagom äckligt ut också, tror inte det trivdes med att vara rosa.


I förrgår kväll när jag var med Emma och Clara så lånade jag Emmas jeans. Kan ni fatta det?
JAG hade på mig EMMAS jeans. (Visserligen bagyjeans, men ändå!)
Det är stört

Det var all viktig info för tillfället, nu ska jag försöka vara teknisk.

Godkväll allesammans!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0