/ T - Om jag kunde drömma

YES, NU ÄR DEN UTLÄST!

Läste ut den igårkväll, så alltså läste jag ut den på tre dagar.
Då kanske ni förstår hur jäkla beroendeframkallande den är.
Måste också säga att jag tycker boken är bättre än filmen, och då har jag sett filmen ca åtta gånger...
Mamma ska köpa resten av serien på mina order, mohaha.
Besatta jävel.


HELT KLART BÄSTA BOKEN JAG LÄST NÅGONSIN.

Det var bara det jag ville säga.
Känns tråkigt att jag läst ut den för nu är det ju inge roligt att läsa den igen eftersom jag vet allt. :(
Menmen, tvåan trean och fyran är kvar! :D
Dags att avsluta inlägget känner jag, detta börjar gå över gränsen.
Tönt.

Puss på er allesammans!...

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0