/ T - Kommentar - Midnight sun

Fanny om / T - UNDERBART & FANTASTISKT!:
Om du går in på hennes hemsida och trycker på twilight series och sen på midnight sun så har hon skrivit lite om varför hon inte vill fortsätta osv. Efter den texten så står det midnight sun partial draft och om du klickar där kommer det fram dom 264 sidorna som hon skrev innan hon slutade. :) Så man kan spara dom och läsa.. asbra :D

Gjorde ett inlägg till denna kommentar för att jag också vill tipsa alla om det. Haha. :D
Jag har ju såklart varit inne på hennes hemsida och kollat allt.
Men har inte läst dom där 264 sidorna dels eftersom dom är på engelska, och dels för att jag hellre läser hela boken på en gång.
Så när det kommer ut på svenska så köper jag den då och läser den. :D
(Hon slutade ju skriva jag vet, men hon bestämde sig ju för att skriva klart den, så jag hoppas den kommer ut så småningom!)

Ps. Idag ska jag, Clara och Emma kolla på Wild child till klockan halv sex, för då ska den tyvärr lämnas tillbaka.


Tidigare kommentarer :)
Namn: Ellen

Fin blogg du har! :)

2009-07-28 @ 11:54:58
BLOGG: http://lillburken.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0