/ T - Jäkligt sorlig nyhet

Okej, antingen så är jag inte ensam eller så är jag dum i huvudet.

Men var det bara jag som trodde att "Genom dina ögon" var en fortsättning på Twilight?

DET ÄR DET I ALLA FALL INTE!

Jag googlade på "Genom dina ögon" för att kolla när den kommer ut på svenska, och jag började läsa om det, och förstår att det inte alls är någon fortsättning, det har en helt annan handling och andra personer och ja, ni fattar, hela skiten!

Jäklar, vad ledsen jag blev nu.
Haha.
MEN HELVETE. :(

Då har jag ju läst alla böcker...? Sorgligt.
Då är det väl bara att läsa om dom...
För dom är ju i alla fall fortfarande bäst.

TWILIGHT SERIEN:

(Engelska titeln: Twilight)

(Engelska titeln: New moon)

(Engelska titeln: Eclipse)

(Engelska titeln: Breaking dawn)

DENNA HÖR INTE TILL:


Ville bara dela med mig av mina sorger.

Ha en fortsatt bra dag gott folk.
Puss...

Tidigare kommentarer :)
Namn: Fanny.

Det finns en fortsättning på breaking dawn som man hittar på stepehenie meyers hemsida. Den heter Midnight sun och hela boken är ur edwards perspektiv typ :)

2009-07-25 @ 21:02:24

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0