/ T - I väntan på bussen

Jag syftar inte på låten bara så att ni vet, utan jag sitter faktiskt här och väntar på att jag ska gå till bussen, vilket jag ska göra om ca tjugo min...

Vi ska först till stan och kolla in lokalen som Emmas mamma ska ha sin fest i på lördag (då vi ska servera!). Spännande. :D
Sen ska vi till täby och driva omkring
Jag fick 500kr av pappa igår! Är gaaaanska så glad. :D
Eftersom jag endast hade 100kr själv... Haha.

Men jaa, det var planerna för idag.

Detta eviga problem med bilder, sitter fortfarande vid brors dator så det blir ingen i detta inlägg... Ledsen!

Snart går jag till bussen, får väl sitta där och vänta... Är rätt uttråkad här hemma.

Puss!


Tidigare kommentarer :)
Namn: matilda

vad sla du handla då ? :) kramkram

2009-07-27 @ 19:26:31
BLOGG: http://oslitbar.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0