/ T

Det var inte så länge sen, men vi kör på en hiss eller diss!



- Prata.
Nu menar jag på så sätt att man är med några få nära kompisar och bara sitter och pratar, om allt mellan himmel och jord! Typ så som jag Emma och Manfred gjorde, haha. :D Det är hur trevligt och mysigt som helst.

- Tramsgängets sommarplåga.
Jag är så trött på alla sommarplågor, nu har dom äntligen gjort en parodi om dom! Haha, den är grym helt enkelt, fastnar på hjärnan gör den också. :D

- http://www.aftonbladet.se/
Jajamensan, tro det eller ej, men jag har blivit en liten nyhetsnörd. Älskar att gå in på aftonbladets hemsida och kolla vad som händer i världen. Känns bra att hänga med lite, faktiskt ofta ganska intressant!




- Trassligt headset.
Finns det något mer irriterande än när man har bråttom till bussen men vill lyssna på musik, så tar man upp headsetet och det är så trassligt så man skiter i det och får inte lyssna på musiken? Kan någon uppfinna ett headset som inte trasslar sig?

- Stoppknappar på bussen som inte funkar.
Man känner sig ju så dum när man sitter där och trycker på knappen, så funkar den inte, så går man till en annan knapp och trycker, så funkar inte den heller, så går man runt där och man bara känner blickarna. Jobbigt läge.
Så kan någon bara ta och laga dom där jävla knapparna!?

- Marabou Sommar.
Nej, det är verkligen ingen höjdare enligt mig. Smakar så himla sött och jordgubbarna bara passar inte in. Riktig besvikelse tycker jag.


Kom inte på något mer, så detta får duga.
Vet inte vad som händer här näst, jag tar det som det kommer helt enkelt.

PUSS TYP :D


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0