/ T

Jag har ju satt in alla mina låtar från mitt gamla minneskort i mobilen, och hittade då låten "Aicha".
Så fort jag hör "Aicha" så börjar jag verkligen tänka på den där killen som gjorde en video till den.
Det var jätte länge sen och ni har nog hört om det, men det är så sjukt hemskt verkligen.
Han sjöng och dansade till låten och sen så hamnade den på internet, han blev såklart mobbad, så han tog självmord.
Helt otroligt sjukt!
Att han tog självmord för att den hamnade på internet. Vet dock inte hur den hamnade där eller hur han tog självmord. Vet egentligen inte så mycket, bara att han gjorde det och varför.
När man inte visste något så skrattade man ju lite, men oj vad hemsk jag kände mig när jag fick reda på det!
Fortfarand så var det grymt länge sen, tog bara upp det nu.

Här är videon som gjorde så att killen tog livet av sig:


Usch, nu mår jag dåligt. Stackars kille...

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0