/ T

Jag går här och det känns som om jag är inlindad i bandage och går med händerna framsträckta och jag känner mig helt lost in space.
- Zombiepower.

För att komma till den lite seriösare sidan så är jag otroligt uttråkad.
Och min mobil är typ förståndshandikappad.
Jag kan knappt skicka sms? Och tror inte jag får alla heller.
GREAT!
Stänger av den lite då och då eftersom jag blir lite "små" sur.
Vilken underbar dag!
(Lägg märke till ironin)

Igårkväll var jag i alla fall med Emma Clara & Moni, det var väl kul att träffa dom, men kan väl inte säga att själva kvällen var jättelyckad. Alla är verkligen bortresta? Irriterande.
Länge sen jag träffade Moni, därför tänker jag lägga in två supergamla bilder:





Häftigt värre.

Godnatt.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0