/ T

Efter senaste inlägget så insåg jag att jag behövde tvätta, så jag la in massa vita kläder i tvättmaskinen, och sen insåg jag plötsligt att jag inte har en aning om hur man sätter på tvättmaskinen.
Så jag fick vänta i ca en och en halv timme tills min syster kom hem

Jag: Ehm, Tina, kan du sätta på tvättmaskinen åt mig...? Kläderna ligger redan i!
Tina: HAHAHAH, vet du inte hur man sätter på tvättmaskinen?!
Jag: Varför skulle jag veta det? -.-
Tina: Allmänbildning
Jag: Tss, det är Fredrik Reinfeldt och grejer, inte hur man sätter på en jävla tvättmaskin?!

Tyckte det var kul, men sen så har ju jag en ganska sällsynt humor.
Nu ska jag packa, eller i alla fall försöka.


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0