/ T

Blandade känslor.

Glad att jag faktiskt tog tag i saken och var ute och sprang en sväng för en stund sen. Duktigt värre.
Men OJ, vad jag har tappat min kondition... Flåsade som en galen hund, kändes mindre bra. Menmen, sommarlov är sommarlov. Det hör till att tappa konditionen. Det känns bra att jag i alla fall gjorde det!

Det mycket mera negativa är att jag sitter fast hos min pappa, nej okej inte bokstavligt talat.
Men grejen är att jag ju inte hade med mig några kläder hit eftersom jag tänkte åka tillbaka igår på dagen, så det enda jag har med mig är shorts och linne, och nu så är det ju inte ens bra väder. Känns ju jättedumt om jag ska åka buss och komma med linne och shorts när det typ är kallt ute?
Både mamma och pappa jobbar så kan inte bli hämtad heller.
Feeling good?
Inte speciellt!

Beslutsångest: Stanna hos pappa, eller känna mig dum och åka buss och frysa?

ARHG!

Åhjuste, apropå ingenting, har ni tänkt på hur länge sen det var jag såg Twilight?!
Jag har inte ens pratat om den på länge! Detta är katastrof! I helgen så måste jag se den helt enkelt!


öh
peace man



VAFAN, NU GÅR JAG UT OCH KÄNNER MIG DUM.
HEJDÅ!

Tidigare kommentarer :)
Namn: Helena

Sv: min dag har varit bra än så länge :D

2009-07-01 @ 13:30:26
BLOGG: http://heea.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0