/ T

Åh, nu har det varit lite sisådär med uppdatering, men vad gör man, regnet öser ju ner utanför fönstret!

Jag städar i alla fall. Mitt rum. Nu har jag paus.
Ni ska få se före och efter bilder sen på mitt rum, "det går långsamt fram men det går ändå fram"
Med andra ord - Det blir bättre och bättre.
Hm, tror jag ska fortsätta nu, hur tråkigt det än är.
Hög musik så flyter det på!


Jag ska försöka finna tid för att göra en bildbomb, men så länge blir det lite i taget.
Detta är från när jag var med tvillingarna, jag är rätt cool iaf. HAHA. Typ.


Hahahahaha, klockrent...
Jag ligger och är lite osäker på vad jag ska göra, medan k satsar järnet med värsta posen.
Riktigt ful bild helt enkelt. :D

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0