/ T

Pinsamt dålig uppdatering idag, men nu så.
Men dagen har mest tillbringats med syster Tina, vi gjorde träning roligt. :D
Vi hoppade hopprep, hoppade trampolin, sprang runt och rockade rockring och "lyfte tyngder"...
Barnsliga som vi är! Men det blir rätt jobbigt efter ett tag haha.
Rolig träning, perfekt.  
Men klockan kvart i fem var jag tvungen att springa till bussen eftersom Flisan påminde mig om jag vi skulle ha träning idag, så jag Flisan och Sandra var där och bara sköt lite ocksådär. Trevligt värre! :)
Sen har jag inte mycket mer att säga eftersom jag inte gjort mycket mer.

Bara en sista sak, jag fick ju låna Emmas minneskort grej så att jag kunde ladda upp alla bilder från kameran utan sladden eftersom jag tappat bort den (som vanligt). SNÄLL-EMMA. :D
HAPPYFACE på den!
Bildbomb kanske kommer någon gång i snaraste framtiden, förhoppningsvis innan fredag eftersom jag åker till gotland i en vecka då. :D
HAPPYFACE på den me!


IM IN LOOOOOOOVE WITH A FAIRYTAAAALE!

Haha, kände mig bara så tvungen att lägga in denna.

PS. MAMMA KOM HEM MED "NÄR JAG HÖR DIN RÖST" (TWILIGHT #2) IDAG.
DET GLADASTE HAPPYFACET HITTILS! :D


Puss typ!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0