/ T

Har tillbringat hela dagen med tvillingarna, först möttes vi i centrum vid halv ett tiden och så köpte vi lite godis :$
Jag vet att det är Måndag, men ibland får man unna sig det eftersom det är sommarlov. :D
Sen åkte vi i alla fall hem till min mamma och satt på trampolinen ända fram tills nyss eftersom dom åkte hem.
Gjorde inte så mycket hade mest roligt. :D

På fredag bär det av till Gotland som sagt var, då blir Emma glad. Känns ju bra...
Tråkigt värre får jag inte träffa Clara på ännu en vecka :( Det suger ju rätt rejält.
Menmen, jag får i alla fall komma iväg nånstans, och det känns grymt härligt. :)


Här är vi allesammans, coolingar får jag väl lov att säga.


Bara jag som var supertaggad.


FJORTIWSAR! :D


Hm, jag fick en  bild på dom. Bättre än ingenting. :D


En ganska tråkig video på mig när jag försökte leka pyroman.
Ursäktar mig med att jag nog var ganska trött eftersom jag låg uppe ganska länge igår och läste Om jag kunde drömma, men nu ligger jag typ sida tvåhundra nånting... :D GRYYYYM! :)

Nu ska jag nog slå på stort och hjälpa till med middag, Tacos. :D
Goodbye everybody!

Ps. Jag har Darins What if på mobilen! :D Muhaha, love it!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0