/ T

Godmorgon kära vänner!

Sitter här i soffan och väntar på att klockan ska bli mer... Ska nämligen träffa tvillingarna idag igen, hehe. :D
Vi ska träffas i centrum sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra.
Men imorgon åker dom bort så sen blir det inget på ett tag.

Något jag typ glömt bort att säga är ju att:
JAG ÅKER TILL GOTLAND PÅ FREDAG! :D
Jajamensan! Med storasyster, (Tina som är 22 år). Så det ska bli hur härligt som helst. :D 
Är där i en vecka, kommer troligtvis inte ha någon dator så ni kommer troligtvis inte höra av mig på en vecka där.
Ledsen!

Sist men absolut inte minst måste jag bara berätta att jag låg uppe och läste ett tag igårkväll, har nu läst ungefär halva boken, ligger på sida 160 nu tror jag, och jag började läsa igårkväll... :D
JAG ÄLSKAR BOKEN!


I väntan på tvillingarna.
(Ja, jag är medveten om att jag ser plågad ut haha)

Nu blir det tvn istället.
Pusss...

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0