/ T

Sitter här och kollar på film med tvillingarna, vi kollar på Big daddy, grym film, komedi såklart också, och Adam Sandler har huvudrollen och jag måste ju säga att jag älskar honom, så klockren. :D
Ja, det är typ vad vi har gjort hela dagen, filmen är faktiskt snart slut.
Och varför vi kollar på film är för att det är uselt väder och då är det inte kul att vara ute, och det ska föreställa sommarlov...
Jaja, man får göra det bästa utav situationen helt enkelt - Film. :D
Fast jag är inte den bästa filmtittaren, jag blir rastlös så enkelt, därför blev det ett inlägg nu... Hehe.
Efter filmen vet jag inte riktigt vad som händer, säkert hittar vi på något roligare än film i alla fall. Vad nu det kan vara.


En bild har blivit tagen idag i alla fall. Haha.


 

Nu ska jag vara social igen.
Big kisssss!


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0