/ T

Godmorgon

Sitter i soffan framför Tommys dator och är nyvaken. Sov sjukt länge idag, kanske även beror på att jag gick och la mig vid tvåtiden. Logiskt.
Idag då? Träffa tvillingarna idag igen, vet inte vad vi hittar på denna dag, men har inga planer eftersom dom bara förstörs. Haha. Något konstigt blir det nog.  
Det var nog bara det jag ville säga.

Fast jag måste även fråga er, för Tommy har en riktigt läskig bakgrund på sin dator enligt mig,
(Han tog bort den igår för att jag ville det men måste ändå fråga)

ÄR INTE DEN HÄR LÄSKIG?

Ha en bra dag allesammans
Puuuussss...

Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

haha den va ju skitäcklig :O

2009-07-05 @ 14:06:03

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0