/ T

Sånt här blir jag bara irriterad på.

Snälla, INSE FAKTA, Michael Jackson är död.
Det skrivs att "Kroppen i bakgrunden i flygplanet reser på sig".
Är det bara jag som inte tycker det ser ut som det?
Varför skulle han iscensätta sin död när han höll på att ta tag i saker och ting?
Och så hade dom ju obducerat honom, eftersom dom säger att han inte hade något hår, alltså han bar peruk, och han vägde knappt femtio kilo, och det enda dom hittade i hans magsäck var hans mediciner.
Har dom ljugit om allt det då?
Nej, folk som tror på detta är bara folk som inte kan inse sanningen enligt mig.

Här har ni videon som får folk att tro att Michael Jackson har iscensatt sin egen död:

Vad tror ni? Är han död eller är allting fejk?

RIP Michael Jackson ännu en gång.

Tidigare kommentarer :)
Namn: johanna

jag tror att han är död, för jag tror inte hans familj skulle visa upp deras sorg och att det skulle se så verkligt ut. om han nu skulle fejka sin död skulle han nog inte vara så dum att göra det Innan han haft alla sina spelningar.. nej så dum är han nog inte. jag tror på hans död, the king of pop har lämnat oss



REST IN PEACE MICHAEL JACKSON<3

2009-07-01 @ 12:01:36
BLOGG: http://erikssonsliv.blogg.se/
Namn: linnea

exakt som hhon ovanför,

asså shit alla måste liksom

inse att han är död -.-

2009-07-01 @ 14:28:29
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0