/ T

OOUPS, dålig uppdatering från min sida idag. Men jag har faktiskt ett liv vid sidan om bloggen.
Även fast jag alltid skriver att jag inte har något liv.
Man kan väl ändra sig.

Det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Eller okej, INGENTING blev som vi hade tänkt oss.
Vi hade ju värsta planerna om att ha picknick vid kanalen och grejer, men å andra sidan så hade vi iförsig picknick, fast hemma hos mig.
Precis när vi gick utanför dörren för att gå till bussen så börjar det ÖSREGNA, bokstavligt talat! Så vi ändrade oss och gick hem till mig och bakade några konstiga inte så goda kakor. Mums?
Vid sextiden så gick vi hem till tvillingarna och åt middag, dom bjöd över mig och jag sa såklart inte nej eftersom det nämligen blev grillat, haha, det var däremot  gott på riktigt :D
Sen gick vi hem till mig igen och åt kakorna, drack sprite och kollade på offside, en riktigt bra och rolig film för att vara svensk.

Nu har dom precis gått hem och jag sitter här återigen ensam och övergiven. :)?

Aja, jag bjuder i alla fall på massor bilder som togs under dagen:


Säger bara att vi var en aning blöta bara efter att ha gått 10 meter utomhus.


Jag bytte till min brors 3 år gamla fotbollströja och hävdade att det borde vara fred i världen.


Påväg till dom från mig för middag. Det var ganska blött ute.


Jag blev så mätt att jag inte ens orkade sitta upp. Typ i alla fall.


Vi hälsade på deras söte kanin Casper, K blev rätt kärleksfull alltså.


Okej jag ska inte säga så mycket. Men vi är ju lika som bär!


Det var ganska soligt någon gång på dagen i alla fall.


N var inte lika pigg på att va me på kort. :(


Men jag fick henne med en fin pose, och jag med en likadan. :D
"Hejsan alla cpbarn... Rullstol rullstol..."


Har inte så mycket att säga om denna bild.


Detta var våran kväll, där ser ni även dom goda kakorna, konstigt nog blev det en hel del över.


Det är någonting speciellt mellan mig och badbollar börjar jag tro. (?)


Yes, Jag är bäst på att fånga dom allra stördaste ögonblicken på bild. :)


Åh, är dom tvillingar eller? :D Komiskt att dom gör samma pose när dom ska se galna ut. Mohaha säger jag bara.

Flitigt fotat idag var det! Så enjoy nu för tusan! Nu blir det tvn istället.

Ps. Vi saknar både Clara och Manfred suuuuupermycket och längtar tills dom kommer hem! (Claras dörr ska jag och Emma stå utanför om 6 dagar med massor av lakrits i händerna! :D Möjligtvis Manfreds också fast det är ju typ fem veckor kvar...

GODNATT!
Tror man kan säga det nu.

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0