/ T

GODMORGON

Dagens planer är att träffa tvillingarna, blev ingenting igår eftersom dom kom hem vid elvatiden så ingen hade någon ork. Men idag så! Vad vi ska göra har jag ingen aning om, men någonting spännande blir det säkert. Säkert.

Men nu är det dags för frukost!


Gammal bild som jag tror att någon tvilling har tagit någon gång,
jag tänkte bara påpeka att jag är väldigt morgontrött.


Hejdå och vi hörs såklart senare. :D
PUSS!

Tidigare kommentarer :)
Namn: sagi

nej jag tycker det blev super fint ! Lite kladdat när man skriver kommentarer .. då blir det som om allt hoppar runt .. :P Oj, jag letar själv. så säg till du om du hittar någonm så säger jag till. Okej, ja men det 'r mysigt med hemmakväll. PUSS

2009-07-04 @ 11:11:06
BLOGG: http://sagi.se

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0