/ T

Jag är sämst på hälsningsfraser därför blir det inga.

Idag var jag som sagt i täby med tvillingarna, det var riktigt trevligt, jag köpte en väska och en bikini, bilder kommer nedanför. Det blev såklart också ett besök på donken. :D Inte mycket mer att säga om just det.

Men däremot om när jag väntade på bussen påväg hem:
Jag satt själv på bänken och väntade på bussen, så kommer en i brist på bättre ord tant fram och säger

- Jag ska till getingvägen, vilken buss ska jag ta då?
Jag: 23an, den kommer 41
Hon: Oj, vilken tur att jag hann! (klockan var 25) Men hur ser man det?
Jag går fram och visar busstidtabellen och hon nästan skriker "Jahaaaaaaaaaa!"
Jag går och sätter mig på bänken igen, och det är två bänkar bredvid varandra ändå sätter hon sig precis bredvid mig.
Sen säger hon med skratt i rösten "Jag skulle cyklat egentligen, så jag pumpade upp däcken men så såg jag att det var inte var något luft i framhjulet så det var något hål eller nåt så nu var jag tvungen att springa till bussen istället"
Jag: Mhm... *sätter i headset i ena örat*
Så är det tyst en stund
sen säger hon "Ja så jag hade ju punka på cykeln så nu ska jag alltså till getingvägen... Vart går man av om man ska till getingvägen?"
Jag: Ehm, skånsta eller murkelvägen vet inte riktigt...

Efter en liten stund kommer bussen så jag går på och sätter mig långt bak, sen så hör jag att hon räcker fram bussremsan och säger "Jag ska till getingvägen", som om det vore en busshållplats...
Det var en bra skum tant det!


"Dagens outfit" Haha. För det var ju kul.


Väska från Åhlens, 199:- På rea.


Bikini från Stadium, 29:- för varje del, jäkligt mycket rea. :D
Och ja, en likadan som Emma för jag hittade ingen annan, men jag behöver ju helt enkelt inte ha på mig den samtidigt som henne haha.

Nu är det middagsdags!
Puussssss.


Ps. Min dator har damp.

Tidigare kommentarer :)
Namn: Anonym

hahahahahah cp tant ju men fett kul

2009-07-04 @ 11:47:57

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0