/ T - random ba

Åh, apropå ingenting!

För ca ett halvår sen, så hade jag, Emma, Clara och Emmas kompis Martin en konversation på msn. Den såg ut ungefär såhär (och Martin hade inte skrivit på ett tag):

Emma: Martin dog eller?
Jag: FORT, GÖR SÅNDÄR ELCHOCK PÅ HONOM!
Jag: Åh, nej, juste,
han har ju redan en...

För er korkade människor, så ja, såklart jag syftade på hans hår! (För jag lovar, han har en riktig elchock däruppe på huvudet)
Haha, där fick jag till den alltså.


Åh, juste, pst, blev lite besviken på Harry Potter och halvblodsprinsen, men så är ju faktiskt boken också alltid bättre.
Men den var väl helt okej i alla fall, blev en hel del tårar fällda mot slutet... :$
Fjolla som jag är. :)
Men det var riktigt sorgligt, tänker inte avslöja för er som inte sett än.
Efter bion som vi va på i täby åkte vi till lilla åkersberga centrum och åt på "Mandarinen" som det heter, typ kinamat ställe, åt friterad kyckling med sötsur sås, haha, mums.



Nu ska jag fortsätta jakten på filmklipp som aldrig avslutades igår, ber om ursäkt för brist på bilder men har icke blivit några tagna faktiskt. Ber om ursäkt för det med.

Fortsättning följer...
Puss!

Tidigare kommentarer :)
Namn: matilda

vem hhar gjort eran snygga design ? :)<3

2009-07-26 @ 23:28:30
BLOGG: http://oslitbar.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0