/ T - Öh...

Ledsen för den dåliga uppdateringen idag, eller, ledsen för att det inte har varit någon uppdatering idag.

Det har helt enkelt bara inte blivit av.
Men idag var jag, Emma och Clara var hemma hos Clara och sprang omkring i hennes hus.
Vi halvkollade även på systrar i jeans, den filmen är faktiskt riktigt bra. :D

Ikväll ska jag faktiskt vara hemma, har ju inte varit hemma en enda kväll hos pappa sen jag kom hit så tänkte att det kunde vara skönt eller trevligt eller nåt...
Eh ja, har inte mycket mer att säga.
Därför blir det några bilder istället:


Jag stod på Claras spikmatta. :D
Att kalla det obehagligt är en underdrift!




Vad gillar ni min nya kamerapose? Och nej jag imiterar inte nåååååågon...!


Clara följer Emma :)


Emma när vi följer Emma... :)


Clara är rätt harmonisk av sig skulle man väl kunna säga.

Ps. Om jag kunde drömma blev utläst igårkväll, men syster håller på att läsa tvåan så jag väntar, och det är inte kul med mitt tålamod!

Trevlig kväll gott folk!
Kan hända att jag skriver med ikväll eftersom jag ska vara hemma.

Puss!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0