SVAREN!

Saraaa om / E - :DDD:
Hur känner ni varandra? XD
SVAR:
Genom skolan, mestadels. Vi hade ju vårt "gäng", som sen gick isär.

Anonym om / E - :DDD:

ni är ju 3 stycken..
vilka av er umgås mest, 2 och 2?

SVAR:
Alltså så fort vi får chansen att umgås alla 3 så gör vi ju det. Men alla är med varann lika mycket.

Johanna om / E - :DDD:

när ni fyller år, ska ni ha moppe då? (om ni har fyllt, har ni det?) :)
fin blogg! x)
SVAR:
C är redan 15 och har moped. E fyller snart och ska ha. T ska inte ha.

michelle om / E - :DDD:

hur känns det att bli 9or och störst på skolan? :D
SVAR:
Det känns inte som om vi ska vara störst. Jag känner att det är ingen skillnad på mig som person om man kollar ända från 6an. Men det ska bli kul

Anonym om / E - :DDD:

Vem i eran släkt står ni närmst?
ÄLSKARBLOGGEN!
SVAR:
T's släkt är ju inte så stor, men jag skulle tro att det är hennes syskon isf? C tror jag är närmst med hennes moster och kusin. För mig är det självklart min fasters familj och min gudson.

E om / E - :DDD:

Vem fixar eran design??? ;d
SVAR:
Olika från gång till gång. Ibland gör vi den själva, annars ngt proffs ;)

L om / E - :DDD:
Vad brukar ni göra när ni är med varann?`
Vilka umgås ni med?
SVAR:
När vi är med varandra gör vi allt möljigt. Det är alltid något kul iaf! Vi brukar inte umgås med nå mer tjejer, eller vissa. Men annars är det ett killgäng :)

Josefin H om / E - :DDD:

Vad läser ni för språk i skolan? :)<3
SVAR:
Alla tre läser i samma spanska grupp :)

Annna om / E - :DDD:

Är era familjer bra vänner?
Hur passar ni in i varandras familjer? :D
SVAR:
Våra föräldrar brukar inte direkt umgås.. Men dom hälsar väl på varann och så. Eftersom vi är mest hos mig, så känner min familj T&C bra. Och dom tycker alltid att dom är posetiva och glada. 

anonym om / E - :DDD:

har ni nåra djur?
SVAR:
Titti har en hund och 2 katter, Teddy & (INSÅG PRECIS ATT JAG VET INTE VAD HENNES KATTER HETER :$), Jag har en hund, 5 kaniner (:o) och fiskar. Clara har inga :(


evelina om / E - :DDD:

Kul att ni har kommit igång igen!
Vad lyssnar ni på för musik?
SVAR:
Det mesta faktiskt, men typ The Voice/ Nrj.

&¤#)%#"% om / E - :DDD:

VEM ÄR ROLIGAST? :D
SVAR:
Hahah, jag och Titti känner oss själva som "roligast" men har på senare tid insett att det är nog bara vi som tycker det. Men alla skrattar alltid, så alla tror jag :)

Emma om / E - :DDD:

hur sminkar ni er?
kan ni inte lägga in en video typ? :)
SVAR:
Kan lägga in video sen :)

1 om / E - :DDD:

vad heter ni på fb?
SVAR:
Titti Andersson, Emma Maracouasch Rösund, Clara Faranoush Sörås

Anonym om / E - :DDD:

hur länge har ni kännt varann?
SVAR:
Jag och Clara har känt varandra sen 4an ungefär, T sen 6an  :)

... om / E - :DDD:

Vad hände med era förra bästavänner?
SVAR:
Syftar du på dom 7 som vi var förut, så växte vi ifrån varandra. Vi är fortfarande vänner, men umgås inte på samma sätt :)

katarina om / E - :DDD:

vilken skostorlek har ni?
SVAR:
Alla har runt 38/39/40.

Anonym om / E - :DDD:

vad gör ni nästa sommar?
SVAR:
T vet jag faktiskt inte :) Jag ska bo i Thailand i en månad. C ska antagligen till spanien. Sen ska vi umgås!

... om / E - :DDD:

Hur ofta är ni med varandra?
SVAR:
Som jag skrev där uppe, varje chans vi får är vi med varann. Men det brukar vara varje dag.

michaela om / E - :DDD:

Tja :DD
Vilka butiker handlar ni meest kläder i?

SVAR:
Mest hm, GinaTricot och så.

sanna om / E - :DDD:

går ni på någon sport?
SVAR:
T - Basket, C - Fotboll, E - inget. Haha

eemsu om / E - :DDD:

Vem litar du mest på?
SVAR:
Det är T & C jag litar allra mest på!

... om / E - :DDD:

har någon av er en percing?
SVAR:
T har 2 i öronen, E & C har 3 i öronen.

reeeeppe om / E - :DDD:

hur bor ni? beskriv erat hem, eran stad osv. :)
SVAR:
Kan göra video/inlägg om det senare.

nnats om / E - :DDD:

Grym blogg tjejer!
Konstig fråga men;
vad har ni för mobiler? :)
SVAR:
T - w715i
E - w760i (ska få w995i om 4 dagar)
C - k660i

paulina om / E - :DDD:

Går ni i samma klass? :)
SVAR:
Vi har gått i samma klass sen 6an, efter sommaren vet jag inte :/

feeeeeu om / E - :DDD:

Hur kommer det sig att ni började blogga?
SVAR:
När vi satt och gjorde vårat aptråkiga soarbete Demokratien, så frågade jag dom om dom ville starta en blogg med mig :)

felicia om / E - :DDD:

Hej :D jag gillar eran blogg (aa)
eehm. min fråga är:
vad ska ni göra efter skolan, asså vilket gymnasium ska ni välja? :)))
puss

SVAR:
Ska jag vara helt ärlig nu, så blev jag rädd när det kom hem en lapp från John Bauer. Vill inte börja ny skola och skaffa nya vänner osv :o
Men T ska typ gå sam, och C någonting med ekonomi tror jag :)

Olivia om / E - :DDD:

Vad är era planer i sommar?? :D
SVAR:
När alla är hemma från sina resor osv, så ska vi tre umgås sönder! Det börjar redan den 19de då vi ska på kryssning :)

tess om / E - :DDD:

vilka umgås ni mest med på fritiden förutom de övriga i tec. ?
SVAR:
Ett fåtal tjejer ibland och ett gäng killar :)

K om / E - :DDD:

Hur många besökare har ni per dag ungefär? xd
SVAR:
Jag kan inte kolla statestik med min data, men ska be T eller C kolla :)

. om / E - :DDD:

Hur många syskon har ni?? :D
SVAR:
Titti har Tina, Tommy & Tessan
Jag har Jocke, Martin & Sara
Clara har Sofia

Maja om / E - :DDD:

När fyller ni år?
SVAR:
Titti fyller 28 januari
Jag fyller 7 november
Clara fyller 18 januari.


DET VAR ALLA!
Tog fan en timme att svara på alla, så VARSÅGODA!
Nu ska jag fixa alla bilder från dagarna som gått.
Puss


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0