/ E - TISDAG

Idag är det Tisdag, och som ni såg så somnade jag sent. Ungefär halv fem.
Vaknade av att mamma kom in halv nio och frågade om jag skulle följa med till Eskilstuna. Så jag gick upp och åt frukost. Och fixade mig och blablabla..
Sen åkte vi, och jag var sjukt trött. Så jag satt i baksätet och spelade spel på min mobil ^o)
Haha, och när vi var framme så gick vi typ 3931 mil. Nej men ganska långt, och så gick vi in på parken zoo.  Jag kan ju rekomendera att inte åka dit om man bara har sovit 6½ timme samma natt. Jag gick och gäspade hela tin. Men såg massor av djur :|
Så nu har jag preics kommit hem och ätit lite. Ska lägga mig och vila en stund, har världens huvudvärk. Så får vi se vad som händer sen ;)

Puss

Tidigare kommentarer :)
Namn: ...

FOLKE "THE TIGER" DÅ?? Hur kan man missa att berätta om det? Jag har bildbevis!

2009-07-15 @ 00:44:56

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0