/ E - sorry!

Jaa, dagarna har gått och eftersom jag är den enda hemma med en dator så är det min uppgift att uppdatera bloggen. Vilket jag har struntat i :D. Jag har faktiskt ett liv som inte involverar bloggen. Så jag tänkte jag kan skriva vad som har hänt sen i fredags.

Fredag:
Mamma fyllde år, vi gick upp runt 9 och sjöng för henne. Hon fick blandannat en iPod touch, och massa annat kul! Så när vi hade sjungit så gick vi ner och åt frukost. Efter det gjorde alla iordning sig, (alla förutom jag), så åkte vi ner till centrum för att hämta ut maten till kvällen. Sen när vi kom hem så kom jag på att jag hade glömt att handla hårfärg. Så min supersnälla faster skjutsade ner Martin och mig till centrum och vi köpte det. Sen när vi kom hem så gick jag och färgade håret. Jag smsade med Clara också, hon landade runt 3. Så när jag var klar med håret, så torkade jag det och plattade det lite. Sen gick jag för att möta Clara. När jag träffade negern så började jag gråta. Fråga mig inte varför..
Men vi gick hem till mig och mamma öppnade paket osv. Sen åt vi, och pratade och massor. Sen gick jag och Clara till favvan och handlade ett varsitt glasspaket. Så gick vi hemåt igen, sen träffade vi Moni nedanför norrabacken. Så pratade vi med henne och så. Sen gick vi hem till mig igen och jag satte på mig mjukisar. Och vi gick ut igen. Vi träffade Tobbe, och vi gick till storagungan och gungade och kollade på film. Det var najs. Sen åt vi massor av vinbär.
Sen drog Tobbe hem, så jag och Clara gick också in. Gjorde inte speciellt mycket, tills typ halv 12. Då följde jag och Sanna Clara hem :) När jag kom hem började jag slå in Jockes paket. Och han och hans kompisar stod utanför och sjöng och så.  Sen sömnade jag runt 2.

Lördag:
Jocke fyllde år, så mamma väckte mig vid 9 ungefär. Så gick vi ner och sjöng för han. Han hade kanske druckit lite väl mycket den natten.  Så fick han sina paket och sen gick vi och åt frukost.  Sen när pappa skulle skjutsa ner Christian till tåget så följde jag och Sara med. Så handlade vi på Willys också. Sen åkte vi hemåt igen, och jag fixade mig. Sen gick jag och Sara över till våra grannar för att gå ut med deras hund Tobbe. Sen gick vi hem igen. Sen när Jocke äntligen kom upp så åkte vi till Oxensteirnas. Där väntade vi på Linda och Stefan, och åt glass. Sen när dom kom så spelade vi minigolf och jag kom 2a :D
Sen åkte vi hem och jag och Sara gick ut med Tobbe och Jackie. När vi kom hem, så kom Clara. Och vi åt tacos.. Sen åkte jag och Clara till Willys och favvan. Sen åkte vi hem och åt lite tårta.. Och vi gick ut med Tobbe igen. Sen kollade vi på "Dumpad", den var inte bra. Haha, och sen halv 12 så åkte Clara hem och vi sa hejdå. För jag skulle inte träffa henne på en vecka till.. :/ Så somnade jag runt 4.

Söndag:
Vaknade vid 10 ungefär. Så gick jag upp och åt frukost. Sen fixade jag mig, och vi åkte till Siggesta gård och spelade fotbollsgolf. Det var ganska kul. Sen åkte vi och handlade på Willys. Så åkte vi hem och åt middag.. Sen plcokade jag undan maten och skulle kolla på en film. Så jag såg på "Mitt stora feta grekiska bröllop". Sen somnade jag vid halv 1.

Idag vaknade jag vid 12, och gick upp. Men det var bara Martin hemma så vi ringde och kollade var dom andra var, och dom var hos morfar. Så jag åt frukost, och nu sitter jag här.
Bilder från dagarna kommer, och ska försöka uppdatera bättre. Men nu ska jag duscha.

Puss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0