/ E - smsade med Clara

Jag smsade Clara tidigare idag och frågade om hon hade mitt headset (mitt är trasigt).
Och trodde inte att hon skulle kunna svara eftersom hon inte hade några pengar på mobilen. Men det hade hon tydligen. Jag frågade om hon var brun, hon ba; nej, menhar börjat med olja nu.
USCH PÅ SVERIGE.
Antingen får man ingen färg alls och går runt och ser ut som ett lik, eller så bränner man sig och ser ut som en kräfta. Härligt!   Nej,..

Men hon kommer iaf hem om 6 dagar. Vilket betyder att min mamma fyller år om 6 dagar :o Ojdå! Måste köpa massor med presenter nu.
Min syster fyller 11 på måndag, Mamma fyller 40 på fredag, Jocke fyller 19 på lördag. Och sen är det ju massor med andra i släkten, men dom tänker inte jag köpa något til (aaa)

Yes, men hörs strax.
Poss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0