/ E - Ojdå!

Här har man inte varit på 2 dagar. Iaf, ska berätta om dagen igår och idag..

Igår vaknade jag runt 11, åt frukost. Sen åkte jag med mamma och pappa till systemet och handlade massor till mammas fest. Åkte där ifrån med 13 dunkar vin och 12 champange flaskor. (+ att det redan finns maaaassor!)
Aja, när vi kom hem så packade vi bilen och åkte in till lokalen. Va inne i stan ungefär vid halv tre. Det tog typ 45 minuter att packa ur hela bilen och ta upp det i lokalen...
Sen gjorde vi inte speciellt mycket, körde runt och skjutsade varann på en pirra. Det var fett najs! =)
Åkte hem vid halv tio, köpte donken på vägen (a)

Idag vaknade jag runt 10 :o Gick upp och åt frukost, och gick och la mig igen. Sen smsade Clara och frågade om vi skulle hitta på något så jag gick upp och fixade mig.. Sen kom hon till mig och vi drog till centrum och willys. Men sen drog vi hem till henne igen och lagade mat. Så åt vi och kollade på "Systrar i Jeans".. Titti kom också, så hade vi det kul! :) Sen vid 4 drog jag hem för nu är jag barnvakt åt mina kusiner (a

Nu ska vi hitta på något kul, kolla film eller nåt :) Japp.. Men lägger in lite bilder och videos.




Vad ska jag skriva om bilden? Ingenting, bilden säger ALLT! :D


Foood!


Clara bokstavligt talat hugger in på maten.


Nu blire film!
Najs värre..

Ciao.

Tidigare kommentarer :)
Namn: linnea

hahha gulligt på videon vem de nu är som filmar viskar ba ska jag säga att de är du emma ?

- eeeh det här är emma som åker !



söööt ! :D

2009-07-31 @ 01:07:58
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0