/ E - Home again!

 Nu är jag inne igen efter att ha följt T till bussen :)
Jag åt ju hos mina kusiner, sen gick jag och träffade T. Vi hade jätte mysigt, hahah. Det började regna, så vi gick in till mig och kollade film. Den hette "Down with love", ett random val från mitt dvdskåp. Och den får hamna på dåliga sidan. Kanske var den dålig för att vi orkade kolla i ungefär 7 minuter och sen hoppade 5 kapitel. Haha.
Men sen vid 22, så gick vi till min busshållplats och vi väntade på bussen.  Den kom typ 20 över. Och vi sa hejdå.
Så pratade vi i tele hela vägen hem..

Nu ska jag snart gå och tvätta bort sminket.
Men skriver snart...
Puss.


gaaaammal bild på mig och Titti :D


Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0