/ E - en händelserik dag!

Japp! Precis som rubriker säger så har vi hunnit med massor idag!
Till och börja med så vaknade jag ganska tidigt, ungefär 10 tiden. Och gick upp och åt frukost med mamma pappa och Sara. Sen fixade jag iordning mig och gick ut och fyllde på mat och vatten hos kaninerna.
Sen åkte vi för att hämta Clara, och senare till söra för att hämta Titti..  Så åkte vi in till stan, vi kollade på Monster INC i bilen. Haha.  Så kom vi in till lokalen, och vi gjorde is och tog undan lite glas och sådära. Sen såg ni ju videon..
Så när vi var klara där tog jag Clara och Titti hissen ner och gick bort till t-centralen. Kollade i lite affärer, inget spec. Men sen åkte vi vidare till Täby.
Där gjorde vi ungefär samma sak, kollade affärer ;D Men sen runt 17 så skulle vi ta tåget hem, och jag målade T's ögon med eyeliner. Något hon kanske borde göra själv i framtiden (a)
Men sen i centrum så gick T till sin buss och jag och Clara till våran. Jag åkte hem, pratade lite med pappa. Sen åkte jag pappa mamma och lilsis till centrum och köpte sushi. Mums!
Åkte hem och åt, så kom Clara och vi åkte ner till centrum och hyrde film. "Wild Child". Grymt bra! Vi kollade på den hos mig.. Den slutade runt 23, så då följde jag Titti till bussen och både Clara och hon åkte hem. Jag gick hem och gick ut en kortis med min hund, och nu sitter jag i sängen och ska snart stänga av datan och läsa lite i min bok :D

Jaa, det var min dag. Hur var eran?

Nu bjuder jag på lite bilder :)


C & E & min kääääära ballong! :D


T C E när T prövade byxor :)


Filmen vi såg :D

Nu ska jag strax sova.
 Ciaaao!

Tidigare kommentarer :)
Namn: linnea

köpte du ngt då ? :d <3

2009-07-28 @ 10:28:23
BLOGG: http://linneaavander.blogg.se/

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0