/ E - bad update!

Dålig uppdatering från min sida.. Men som jag nämt förut så sitter jag inte vid datan alls lika mycket som förut. Så ni får stå ut med att det bara är Titti som satstar sönder i bloggen ;)

Just nu ligger jag i sängen, ska stänga av datan och sova efter jag har skrivit ett inlägg. Kan ju berätta vad som har hänt dom senaste dagarna, sen vi sov hos Titti i torsdags.

Torsdag:
Va hos T hela kvällen, det var inte så kul. Kollade på film och sen busringde vi och lite sånt som man brukar göra ;D sen somnade vi runt halv 3 / 3.

Fredag:
Vaknade hos T, gick upp och packade ihop allt. (Jag hade 2 väskor med mig :$) sen åt Clara och Titti frukost medan jag kollade på. Och sen skjutsade Clara typ hem mig.. Hemma, så åt jag lite frukost med mamma pappa Sara och Marcus. Sen åkte dom iväg till Enköping, så jag mötte Clara och vi åkte till täby. Skulle gått på bio, men det fanns typ inga filmer att se. Så vi var där i ungefär10 min, sen åkte vi hem igen... Så det sög ju.
När jag kom hem var det låst hemma, så jag ringde Jocke, Linda och Martin. Men ingen hade nyckel, så jag tog mig in på ett annat sätt. *lalalala* Haha! Så åt jag en macka och gick ut och träffade Clara igen :)  Vi gick till favvan och köpte fanta och choklad.
Sen kom Titti och Moni dit och vi var med dom. Gjorde absolut inte ett piss! Sjukt tråkigt.. Sen åkte jag hem på min sparkcykelsom jag hittade vid favvan, och var hemma redan vid 22:45. Då gick jag och la mig ganska omgående för att jag hade ont i magen :(

Lördag:
Idag vaknade jag vid 11 av att pappa väckte mig. Så segade jag upp och åt frukost.. Sen städade jag hela mitt rum och sen hjälpte jag Jocke att städa i källaren.  Sen åt jag lite pasta och spelade "Tjuv&polis" med Sara och Markus. (va bara med för dom inte hade någon som ville vara polis :$)
Efterdet ställde jag mig i duschen och fixade mig. Sen drog vi ner till Linda och Stefan, och åt tacos och hade jätte kul :D. Orkar inte berätta om allt som hände, men det var iaf jätte kul.. !


Haha! Nu ska jag sova.
Puss & Godnatt .




Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0