/ E

Hejsan hoppsan bloggen!
Har haft sjukt kul bara de senaste timmarna sen jag skrev sist.
Men ska berätta om hela min dag, eftersom jag inte gjorde det tidigare...

Vaknade vid 11 tror jag, aa. Och då gick jag upp och åt frukost med mamma pappa och Sara. Sen så kom Stefan Sanna Markus Ida och Jakob. Så var jag barnvakt i ungefär 3,4 timmar. Vi bakade kladdkaka och såg på WildChild med Clara och Titti :)
Sen kom Stefan och hämtade dom igen, så åkte jag och Clara bakom Tittis buss ner och lämnade tillbaka filmen. Så var vi där en stund tills Titti tog buss hem och jag och Clara åkte hemmåt. 
Väl hemma så lagade jag mat. Haha fast det visste ni ju redan? :) Tillslut kom mamma och pappa och vi åt. Det var ganska gott kan jag ju erkänna? Kanske ska bli kock ändå :p Haha!

Sen åkte jag och Clara till centrum igen och väntade på att Titti skulle komma. Och när hon gjorde det så åkte vi hem till mig och började kolla på "Can't buy me love". Men T & C började spela biljard i stället, så jag satte på SingStar och vi sjöng massor. Haha!
Men sen följde jag dom till bussen och sen gick jag hem igen och nu är jag hära :)
Hähä, ska nog göra annat ett tag. Men jag skriver innan jag ska sova.

Ha de gött,
Hasta luego!

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0