/ e

Tjo bloggen :D
Skriver lite snabbt innan jag springer ner till mina kusiner för att äta middag där!
Idag har jag varit i lokalen (där mamma ska ha sin fest, 1aug) =)
Det var kul, hjälpte till att duka upp och så dära. Eftersom jag inte hade ätit frukost så gick jag, Sanna och Jakob ner till T-Jarlen (i Östermalms tunnelbana) och köpte yougurt och en bulle :D
Sen hämtade vi en dammsugare i pappas omklädningsrum, och fick släpa den genom hela sturegallerian :$ PINSAMT.

Jaa, men nu är jag hemma igen. Så ska jag bara byta kläder och sen drar jag och lilsis dit :)
Bloggar antagligen därifrån eftersom kusin fick en ny dator igår.   *avundsjuk* :(

Haha, men puss

Tidigare kommentarer :)

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0