/ E

Yes. Back to the bad update!
Men ni får helt enkelt ta och acceptera att jag har ett liv =)

Kan börja med att berätta vad som har hönt de senaste dagarna.
Igår så var jag på stranden hela dagen :) det var najs.
Jag läste ut en bok på 350 sidor :o Haha.

Idag så var jag och hanlade lite med mamma och pappa. Sen åkte vi för att fika hos morfar, för han fyller år idag. Så det var trevlans.
Men nu är jag hemma, och ska snart stänga av datan och fortsätta läsa den andra boken (aaa) Höhö!



(har redan läst den rosa, läste den oranga igår, och har börjat på den vita :))


Kanskekanskekanske skriver senare.

Ciaaao!

Tidigare kommentarer :)
Namn: sandra

Hejhej :) nu är du med i veckans blogg hos mig ,så säg till dom du vill ska rösta på dig , lycka till :)

2009-07-17 @ 10:12:37
BLOGG: http://sandranaoom.blogg.se/
Namn: Anonym

jag har läst den vita boken, den var jätte bra! :)

2009-07-18 @ 18:51:30
BLOGG: http://miriamfogde.devote.se

MAKE US HAPPY:

What's your name?:
Remeber me?

Mail-adress?

Har du blogg/ hemsida?:

Skriv vad du vill! :

TEC.BLOGG.SE
RSS 2.0